Den lila blåsan Freja ska bära på lördag. :)

Nu är jag äntligen klar med Frejas klänning hon ska på ceremonin. Den blev kanonbra, enligt mig själv iaf. En bild kommer imorgon då har förhoppningsvis även jag ngt att ha på mig. :)

Oj va dåligt med uppdatering det blivit på sistone.
Imorgon kan jag informera er om vad som pågått de senaste dagarna, för ni ska vi äta lite ägg och mackor.

Hej å hej

Den senaste tiden har det varit dåligt med inlägg, det beror mestadels på att jag har tillbringat mycket tid framför Gossip Girl,nu har jag dock kollat klart på dem säsongerna som fanns på Netflix, så om nån har s05 och s06 att låna ut så kan ni hojta till.
Just nu ligger jag snuvig och äcklig, så denna dag ska vi hålla oss inne, finns ju alltid nånting att pula med.
Kimmo har jobbat efterrmiddag denna vecka, så igår blir det inget direkt "firande" av alla hjärtans dag men det tänkte vi ta igen idag med lite god mat. Får bara hoppas att mina smaklökar kommer att känna ngt. :)
 
Hej å Hej.
I lördags eftermiddag åkte jag på en riktigt förkyling, den kom från ingenstans. Vi hade ju bjudit över Jessica och Micke på lite mat den kvällen, så vi ställde aldrig in det, för jag tyckte inte att jag var så dålig. Men senare på kvällen så kom febern och det resulterade i att jag blev "soffliggandes" hela söndagen.
På måndagen var febern som bortblåst, men vi höll oss inne en extra dag ändå, men sen åkte Kimmo på skiten och ha varit hemma från jobbet. Men vi får se det från den ljusa sidan, bättre sjuk nu än att vi blir det cermoniveckan.
Vi får se vad som händer i helgen, får bara hoppas på att Kimmo tar och blir frisk snart så han kan göra lite nytta igen. :)
 
 
Ps Dem som inte har anmällt sig till Cermonin lär ta och göra det snart!
I förrgår började vi dagen med en liten utflykt ut till Malin, vi tog oss en morgonfika där och snackade lite skit.
Att vara mammaledig är ju ganska så skönt, nu har man ju haft lite mer tid över för att träffa gamla och nya vänner. :)
Igårkväll var det triss-skrap och tacos tillsammans med tjejerna som gällde, gick några lotterplus även denna gång, så det var ju roligt, nu får vi bara hoppas på att Malou hämtar ut lotter med lite större vinst nästa gång.
 
Häromdagen började jag kolla på Gossip Girl, har inte´varit så himla förtjust i den serien, men efter att jag laddade ner Netfix på datorn så tänkte jag att jag skulle ge de en chans. Nu har det gått 2-3 dagar och jag är redan inne på andra säsongen, så enligt mig så hade jag nog gått miste om ännu en fjantig serie. :)
 
Nu ska vi snart sätta igång med maten och kolla på veckans inspelningar av X- factor Us.
 
Det var allt för nu.